5/11/07

Hola. Onte fun comer a un restaurante. Fun con miña nai e miña irmá. Comín gominolas enlatadas. Acompañadas dun chuletón de dous quilos e medio. Pero todo iso a miña irmá non lle gustou nada. Despois bebimos coca-cola. Como se pode comprender, todo isto pasoume a comezos do sono, baixo os efectos da cea.
Despois fumos ó centro comercial. Compramos roupa e xogamos aos bolos. Comimos xeados. De pistacho. Máis tarde fumos ao badulaque de Apu. Tropecei na entrada. Veu a ambulancia recollerme. Certamente, pregunteime camiño do hospital se eu era Bart, Homer ou un invitado do capítulo.
Chegando ao hospital atopámonos con Bart no monopatín. Sorprendinme cando me decatei de que Bart ía espido, e que cando me viu na ambulancia tropezou e esnaquizouse contra o cristal do Krusty Burguer. Alí estaba Ned Flanders e mailos seus fillos, e non se decatou de que Bart estaba alí ata un tempo despois. Chegado a ese punto non puiden aguantar máis e tiven unha necesidade imperiosa de espertarme. Non é extraño que acordara totalmente bañado en suor.
Autores: Cristina, Marina, Luis, Natalia, Cristina, Raúl, Óscar, Antonio e a colaboración técnica de Laura. - Texto colaborativo -

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Ya sabemos que los profes, son ...unos mejor que otros, a veces pienso que ellos no deben tener hijos y si los tiene igual no estudian y no se quejan, en fin que por una vez leer algo que no habla de profes, es genial!!!
Si ya los teneis todos los dias, al menos que no sea también el tema de conversación, distración, ocio..etc.
Animo grupo, seguir escribiendo así, de otras cosas, que nos hagasn imaginar y reir...si lo pudiese leer Lisa, que creeis que diria??

Anónimo dijo...

Hola:
Agradecer a todos, la oportunidad de imaginarme la historieta y terminar por reirme a carcajadas.
En medio de tanta crispación que a veces se respira en el aula, poder reir y escribir para ellos, pués...es estupendo.